INLÄGG!!

Bara för simon (http://zzziiimme.blogg.se/) tvingade mig att blogga nu x)

Har haft fullt upp hela dagen :P

Igår så hoppade jag lite istället för dressyr xD
Eller ja, lite dressyr först och sen hoppade jag :)
Gina hoppade asbra och lyfte skitfint på benen ! :D
Så la jag upp hindret på 115 cm :D

Och så hoppade Gina ett räcke på 1m HELT stillastående -.- , det va ett STORT missförstånd mellan oss! Och jag visade inte henne tillräckligt tydligt, så hon trodde att hon skulle hoppa. Hon rev iallafall inte, men jag trillade framför sadeln xD
 jag älskar dig ! (L)

Sen idag så skulle det vara dressyrträning, men den va inställd :( så jag red lite dressyr själv :)
Hon gick asbra och tog både handen och skänkeln bra ! :D (Y)

HAHAH, sen har jag failat lite i skolan också xD
I fredags:
jag, Erik, Emma & Evelina sitter i kapprummet när Daniel kommer in. Vi snackar lite och efter ett tag så säger Daniel:
- Cornelia, jag hörde att du hade skaffat pojkvän/kille.
Jag: mmm.
*Alla tysta*
efter några sekunder.
Emma: är inte han din kusin ? xD
ahahahahahhhahahahahahahahha!!

Och idag:
Filip & jag jobbar tillsammans i NO:n.
Så sprang han ut så jag fick springa efter. Så gick Coffe där nere med sina kompisar.
Så gör jag VÄRLDENS SNYGGASTE MIN!!! HEHEHIEHEIEHHIEHEIHEIHEIH !
jättepinsamt ! :$
så sprang jag jättefort in och stannade där :$

Men jaja, man får faktiskt bjuda på sig själv ;)
Nu e jag nästan klar med matteläxan, men får nog jobba imorgon också. E inte klar, för jag fattar INGENTING!

Skriver mer imorgon också :)))
Men nu ska jag äta, sen duscha, sen ta fram kläder och sen ska jag ha en natt-dejt med min SÄNG !! :D

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0