hejsan igen!

Hej hej allihopa! :D

Vad tycker ni om min nya design, snygg va ? :D
Jag blev jallafall väldigt nöjd, men nu är det bara header som saknas :)

Just nu så håller jag på och kolla på olika hemsidor :)
Det går ganska bra :)
Sen ska jag gå ut och fixa i stallet och sen ska jag bada! :D
SKÖÖÖNT !

Nu ska jag börja uppdatera lite bättre, och nu när det snart är sommarlov så kommer uppdateringen ligga på topp ! (Y)
vad tycks om det ? ;)

I helgen tävlade jag med Gina.
Stävie Ponnycup.
I fredags red jag kval 1 & 2.
kval 1 va L:C & kavl 2 va L:C+5.

Kval 1 va jag felfri , men hade för mycket tid. Så där va 10 placerade, men jag blev 13 :(
Sen i kval 2 så stannade hon 2 gånger i omhoppningen.

Sen tävlade jag finalen på söndagen. Det va L:C+5. Hon kändes asfin på framhoppningen. Men på banan bara dog hon. Stannade först på 6:an och sen på 8:an. Men hon kändes skitkonstig och nonchalant. Hon tog inte alls skänkeln, och jag blir så jäkla frustrerad!

Nu har jag börjat rida 3 hästar per dag :)
det är Gina, Bella & Wendy :)
alltså 2 d-ponnyer och 1 c-ponny :)

men nu måste jag gå!! :(

hejdå ! :D



Kommentarer
Sara

Jag kanske kan göra en header till dig om du vill! :-)

2011-06-07 @ 07:03:04
URL: http://justie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0