hejhej!

Igår va jag och tävlade.

Skulle hoppa 1 L:D & 1 L:C.

På framhoppningen till L:D så kändes hon så jäkla bra! Och på framhoppningen blev hon så jäkla taggad och bara sprang!
Inne på banan så gick hon också bra :) Hon kändes som hon va med på noterna hela tiden!
Och känslan va bara så jäkla ..... BRA!

Sen va hon lite trött till L:C men gick endå på bra på framhoppningen.
Inne på banan kändes hon också bra. Men tyär så touchade vi 6:an, så den trillade.
Men jag får väl va nöjd, en rivning är ju bättre än en vägran!

Och för 2 veckor sen ville Gina inte hoppa, så jag får va nöjd :)

Så köpte jag ett nytt tävlingsschabrak igår! :D
riktigt snyggt faktiskt ;)

 världens finaste



Och ikväll ska jag göra en rolig sak :D
Ni kommer nog få veta om det blir som jag vill ;)

Men iallafall, nu kollar jag på disneychannel :$ och vill ha frukost...
men vi har inget hemma, så vi får se vad det blir :(

Men jaja , hörs kanske ikväll! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0