hejhej!

Nu ska jag snart sova. Min klocka ringer 06:00, för då ska jag duscha och sen 5 i 8 kommer Sanna och hämtar mig. För imorgon ska jag jobba! :D
Jag ska plocka ogräs på ett fält.. kul! Men jag får pengar för det, så det är väl helt ok.
Gina blev riden idag, vi skrittade ut en runda med Matilda,Lara,Sanna och Fanny :) Gina skötte sig exemplariskt (as always) ;)

Planeringen för denna veckan är lite fullspäckad, mycket roligheter :)
På onsdag ska Melody sättas igång! Saknat att rida henne som f*n!
Imorgon hade jag tänkt skriva resultat från Melodys senaste tävlingar :)
men nu ska jag sova! Puss på er :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0