dagen!

idag har jag ridit 2 hästar :)

bella & wendy :)
ska visa upp våra outfits :) väldigt nöjd med Bellas xD

Men jaja. Bella va ganska jobbig, väldigt spänd och stirrig. Tyckte inte det va lönt att rida så länge eftersom hon bara blev stressad, så jag red bara i 20 minuter ungefär.

Wendy gick jättefint och va jätteduktig :))) passade även på att göra Wendy fin, så jag knoppade henne och GUD vad fin hon blev ! :´)

Gina fick vila idag eftersom det är tävling imorgon :)



Hjälm - John Whitaker/ Charles Owen.
Väst - vet inte?
Tjocktröja - Cubus
Ridbyxor - John Whitaker
Stövlar - HorseHead
Sadel - santa cruz (hopp)
Schabrak - Sjöhagen Wear
Lindor - inngen anning.
Benskydd - Equipe Guard?
Martingal - Ingen anning.
Träns - Hööks.



Hjälm - John Whitaker/ Charles Owen
Tjocktröja - Cubus
Ridbyxor - John Whitaker
Stövlar - HorseHead
Sadel - Santa Cruz (hopp)
Schabrak - ingen anning faktiskt.
Förbygel - Hööks
Träns - Ullared.

Bjuder på en liten bildbomb på Wendy också :)))






en liten bildbomb va det iallafall :)
nu får vi hålla tummarna för imorgon!

ses imorgon, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0