hejhej !

Jag har verkligen inte hunnit blogga :((((

Ska berätta vad jag gjort dom senaste dagarna ;)

tisdag: red jag ju ut med Saga och det va SKITKUL! :D ska lägga upp videorna på Saga sen också, så håll koll :D

Onsdag: då kom Lotta och Ronja hit så bytade vi hästar :) riktigt kul, men ganska jobbigt eftersom man e så van vid sin egen :) sen på kvällen red jag ut med Bella, Clevvan & Michaela :)

torsdag: Då kom Emma hit och lekte med mig :D och Matilda red ut med Gina och Bella fick en vilodag :) Sen stack vi hem till Emma , kollade på Ice Age 3 ! :D
Emma skratta så mycket så hon trilla av sängen :$
Sen gick vi till Rinnebäckskolan och träffade Coffe. Så gick vi till Simon och då skulle jag & Emma va helt tysta :p
Gissa vem som vann ? (a)
Sen gick vi typ till en lekplats xDD
Sen gick vi hem till Emma och lekte lite och sen stack jag hem. Lyckad dag! (Y)

fredag: idag gick jag upp vid 8 för att ta ut hästarna. Och sen gick jag och la mig igen (Y) vaknade inte förrens 10 över 12, Gött eller vad?!
Så har jag inte gjort så mycket, kollat film med Matilda och lyssnat på VÄRLDENS BÄSTA LÅT! :$
 SKITBRA! :D

Sen har jag hjälpt till att slå ner stolpar i hagen ;)
Nu sitter jag inne eftersom det regnar ;(
INTE KUL!!

Senare kommer det hiss & diss!
Så håll koll! :)

Ska försöka fixa en hiss och diss nu typ ;)

Puss sålänge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0