hiss & diss!

HISS!


1. Tävling i helgen!
2. Ska snart göra något roligt!
3. På måndag händer det en rolig sak! :D
4. Jag e bäst!


DISS!


1. Jag tycker säkerheten på tävlingar har blivit mycket dåligare! (Kan bero på att man inte lägger så mycket tid på just säkerheten på gröna kort kurserna, och att där e så många som inte kan reglerna! Det ska bättras!)
2. Jobbiga små ungar..
3. WANNABEES!!!!! Varför kopiera någon annan, varför göra ALLT som någon annan redan gör/har gjort?
4. VÄDRET!
5. Små ponnyungar som inte har NÅGON respekt för sina ponnyer, drar dom i munnen, piskar dom, dunkar dom i ryggen hela tiden och så vidare. Man ser detta alltför många gånger!
6. Det är lerigt i hagarna nu!
7. Sånna som tror att dom kan och vet allt, men sen visar det sig att dom inte kan någonting! Ganska irriterande..

Såja, det va några hiss och många diss.
Verkar som jag letar fler dissar än hissar :P

men jaja, pusshej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0