HEJSAN! :D

idag (eller igår blir det ju :P)
Idag så red jag , Matilda & Simon till Kävlinge x)

Hästarna blev lite spända i början, men ju längre in i Kävlinge vi kom, desto lugnare blev dom :)
Det gick asbra! :)
så köpte vi glass på handelsboden :)
jag kan ju bara säga att vi fick 20304848472910383 ögon på oss när vi kom där ridande :)
En gubbe: får vi stor främmat här idag?

Och sen var där en gubbe som nog inte var särskilt nykter och skrek på oss :s
Men jaja, allt gick bra iallafall :D
Jag älskar min Gina som va så dutti !

 Bild från handelsboden x)

Hela kvällen har jag inte gjort NÅGONTING !
Har haft astråkigt! :(

Men nu ska jag ner och duscha innan jag somnar ! :P

 charmigt Gina, charmigt ♥

 mitt underbara hjärta ♥

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0