Hellu ! ^^

Designen håller på att bli bättre, ska försöka fixa den mer nu snart förhoppningsvis :)

Det har inte hänt så mycket sen sist :)

förutom att jag dressyrträna i måndags och Gina va asfin! :D <3
Sen tränade jag hoppning i tisdags och det gick också bra :)

sen är det tävling på lördag :)

jag funderar skarp på att byta blogg och bara ge ut bloggnamnet till dom som vill kolla den. För där finns personer som läser min blogg , och det är också personer som jag INTE vill ska läsa min blogg. !

Så vad tycker ni ?

Men jaja, idag har jag ridit Gina, och det gick bra :D
Så nu ska jag snart ner och duscha :)))

Men ni får ha det så bra så hörs vi snart ! :)
Några filmer sålänge ;)




 Denna dansa vi till på gympan i tisdags ;)

 

 VÄRLDENS BÄSTA LÅT !! :D <3

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer
sofia

villdu starta en häst blogg med miginte roligt att blogga själv;)??

2011-05-26 @ 22:18:12
sofia

Vill du starta en häst blogg med mig (kom komentaren fram alltså den andra skriver om den iallafall)

2011-05-26 @ 22:20:28
URL: http://kavlingeshopphast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0