Svar på tal!

Mathilda om nu e jag tillbax: ´
Du äger!
Och din blogg blev skitfin med den nya designen! :D

Jag har en fråga till dig, vilket foder äter dina hästar?

Och skulle du inte kunna skriva om mer än hästar, kanske om skolan eller om dagens outfit i skolan osv.?

Tack för en underbar blogg! :D <3
Lycka till med dina fina hästar! :)

SVAR!:
Tackar :)
Bella äter absolut ingen krafft :)
Hon får bara hö, och nu äter hon bara gräs ;)

Gina får krossad havre och Hippo Pro Action.
Och så får hon hö , och nu får hon gräs :))

Jag hade kunnat skriva om det om där e många som vill det?
Jag hade först tänkt att detta skulle bli BARA en hästblogg, men om många vill så kan jag börja skriva om vardagen också. Men då vill jag ha MINST 10 kommentarer!

Tack så mycket :)

puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0