DAGEN!

Hejsan allihopa ! :D

idag så har jag gjort mycket! ;)
först red jag på Clevvan, en storhäst här i stallet :D
FYFAN vad fin hon är! :D
 Jag ser väl inte så jätteliten ut ? ;)

Sen red jag på Wendy :)
hon va helt klockren idag! :D skitfin! :)


sen red jag Bella :D
Hon va också så jäkla fin! :D
jätte avslappnad och jag kände att jag red henne asbra! :D
fick en så jäkla bra känsla och ville knappt hoppa av ! :D
(Gammal bild)

Sen red jag Gina barbacka med hackamore. Hon gick bra hon också :)
Bara lite irriterande med flugorna ;)
(gammal bild)

ska försöka fixa nya bilder på Gina & Bella också :)))

men nu ska jag snart sova, för imorgon är det skola -.-
och då ska vi till Malmö och spela laserdome!! :D

hörs imorgon! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0