HEMMA!! :D

Hejhej alla bloggläsare ! ;)

Nu har jag precis kommit hem från Malmö, fyfan vad kul det va! Lite svettigt, men annars helt O.K!
det började med att vi gick på tåget i Kävlinge :)
Sen när vi kom till Malmö så gick vi direkt till Tekniska museeumet och det :)
Sen kollade vi på något annat museeum också :)
Där va så jäkla varmt på deet sista museeumet så man kunde knappt andas! Så vi fick gå ut därifrån igen!
sen gick vi till Parken och började grilla :)
Då spelade vi fotboll under tiden xD
sen gick jag, Philippa , Frida och Emma och handlade dricka.

Sen åt vi och efter det spelade typ alla fotboll, tillochmed vår lärare xD

sen gick vi till Laserdome!!!!! :D
och då spelade mot en annan klass, och vi va gröna i vår klass ;)
Så vi ÄGDE ut dom!! :D
men fyfan vad dom spelade fult! :o

sen fick vi skynda oss till stationen så vi hann ta tåget. Så när vi kom till stationen var det 5 (!) minuter kvar tills tåget till Kävlinge gick!
Och då fick vi skynda oss med biljetterna! Och fyfan vad min biljettautomat va SEG!
så fick vi springa ner till parrongen , och typ precis då kom tåget.
Så va det snabbt på tåget.
Men precis när dörrarna stängdes så kom vår lärare och Filip. Tyvär så hann dom inte med tåget, så dom fick ta nästa! xD

Men jaja, nu måste jag snart ut och bada om jag ska orka rida mina 3 hästar idag xD

Förresten, där va någon som skrev att hon kunde göra header till mig :)
kommer inte ihåg vad du hette just nu, men jag skulle jättegärna vilja att du gjorde en till mig om du vill :)

Sen ska jag försöka få upp Idas header också, men den är på andra datorn, och jag orkar inte starta den just nu. Men jag ska försöka få upp den så fort som möjligt Ida! :D

Men jaja, nu MÅSTE jag ut !

Pusspuss, ses sen ikväll kanske! :-)

Förresten, vad tycker ni om min uppdatering ? ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0