hejsan ! :)

Hejsan !
Förlåt för dålig uppdatering (IGEN)!
Men ska försöka fixa ny design imorgon, så då ni ;)
Jaja, ingenting har hänt sen sist, förutom att jag inte vill hoppa högt längre...
Kraschade in i en 1meters oxer igår, och jag blev faktiskt lite rädd.
Men jaja, jag måste jobba upp mitt självförtroende igen!

Idag så va jag på center syd och shoppade med Ida :D <3
det va askul x)
hahah, vi höll på att DÖÖÖ på mackedonkan x´)
hahha, där va några som kolla på Ida hela tiden x)
Ida: ska jag säga "jag sitter här, vad ville ni säga?"
hahhah, Ida: HEEEEEEJ !!

Och sen spottade Ida nästan en isbit på mig :-(
ahha, men askul dag !
tack för dagen Ida ! ( L )
kolla hennes blogg vetja ;)
http://idaaholmberg.blogg.se/

Sen red jag lite snabbt idag :)))
det gick asbra :)
fast Gina va lite seg :p

Och förresten :
DISSARN !!! :-( ( L )

jaja, det va väl allt för denna gången :)
men kommer vilja skriva mer sen när designen byts ut ;)
(y)
eller vad tycker ni ? :)

Men nu ska jag titta på datorn, ha allmänt tråkigt & snart sova :)
Så hörs vi nästa gång ! :)

Puss på er UNDERBARA läsare ! Ni är guld värda ! <3

/ Cornelia


Kommentarer
ida :)

så jävla kul! :)<3

2011-05-11 @ 22:47:24
URL: http://idaaholmberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0