hejhej monika hej på dig monika !

HHAHAHHA, fråga mig inte om rubriken x)

Idag så har jag inte gjort så mycket , va i skolan :D
haha, vi hade ingen lärare på MA & NO, men det gick ganska bra endå :)
7A ÄGER STORT !! <3

Sen cykla jag hem med Ida, vi gjorde "sångleken" och fyfan vad vi skrek och hade oss. Kan säga att vi sjöng inte alls falskt *host,host*

När jag kom hem så mockade jag och fixade ! :D
Det gick asfort idag, fattar inte varför, men endå xD

Sen åkte jag med matilda på hoppträning och fottade :)
tänk när man va så liten och gick på sånna små hoppträningar ...
HAHAH, minns typ första hoppträningen med Bella, då hoppade hon in i hinderstödet x)

sen red jag Gina på täby :D HON VA HELT CRAZYY!!
och sen tömkörde jag Bella, hon e sjukt fin! Så red jag henne lite också :)
hon har blivit en helt annan häst än den hon va innan! :D <33

älskade & finaste hjärtat ! ( L )
(ser ni i pannan att bäsen ser ut som ett hjärta ? xD)

Men nu ska jag ha en dubbeldejt med Fysik boken & tyska boken ! :)

Förresten1: jag ska fixa designen imorgon !! :D TUMMEN UPP på det ! (Y) eller vad tycker ni andra ? :) Ge förslag !!! vill ju försöka få er läsare att läsa bloggen duktigt ! :D

Förresten2: Kollade på sofias blogg och såg att hon hade skrivit ett inlägg om mig & min blogg.
länk: http://kavlingeshopphast.blogg.se/2011/may/bloggtips.html#comment
Ska försöka ta åt mig av minusen!
För det första: designen SKA bytas inom kort eftersom jag inte heller är nöjd med den, RIKTIGT BAJSFUL!
Och för det andra: Uppdateringen ska försöka ligga på topp, så missa inget !

Men nu måste jag duscha också kom jag på..
HMMMM, nu blev det jobbigt :(((

Förresten, denna låten ÄGER ! :D



ENJOY ! :D

Såja, det blev ett ganska långt inlägg :)
nöjda nu ? :D

så ska jag blogga imorgon också, har även ett tidsinställt inlägg till imorgon :)
uppdateringen kommer kanske inte ligga på topp eftersom jag ska rida till Kävlinge :)))

Men jaja, nu ska jag dejta ! :D

Auf Wiedersehn ! :D
Puss på er underbara läsare som gör min bloggning mycket roligare !! :D <3333

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0