Svar på tal!

olivia om hejhej......:
jag tycker du ska sluta för den har blivit jättetråkig och du uppdaterar aldrig, bloggen är jättetråkig

vart har din header tagit vägen??

-----------------------------------------------------------------------------------
Svar: Jag försöker uppdatera så mycket jag kan, men tiden räcker inte till och ibland så mår jag inte så bra. Men ni ska veta att jag försöker uppdatera så mycket jag kan för er läsare!
Och om du nu tyckte den har blivit tråkig, vad vill DU läsa för att den ska bli roligare ? ;)
Bara kom med förslag för jag vill göra så att bloggen blir roligare, men just nu har jag bara bloggtorka !

Ja du, jag tror det är någon som har loggat in på min blogg och tagit bort den , tyvär. Men snart kommer det en ny och fin header ! :)

Ni kan ju få välja vilken ni tycker av dom här 2 :


Vilken tycker ni ? :)

själv kan jag inte bestämma mig !! :P

Men jajaj, nu ska jag snart äta och sen ska jag ut och rida ! :))

Puss!

/ Cornelia



Kommentarer
?

2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2 !!!!!!!

2011-03-31 @ 09:18:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0