Störd!

Igår red jag inte, men jag åkte på yoga :)

Men idag red jag båda mina hästar ! :D
Har varit skitduktig idag ;)

Gina: Provade rida henne med äpplebett, hon tog det väldigt bra :) Fast jag håller mig till vanligt bett :)
Jag gjorde tempoväxlingar och mycket volter. Gjorde massor av halvhalter. Men i galoppen bara stack hon :(
Jag har så jävla ont i min svnaskota, så fick inte stopp på henne iheller, så hon bara stack x)

Bella:
Hon gick sjukt fint ! :d
jag hade gummiband på henne, så hon tog ner huvudet och jobbade med ryggen+ rumpmusklerna :))
Och hon va så super duktig ! :D
Hon börjar likna en dressyrponny nu :)

Fast Johan va endå den finaste c-ponnyn jag någonsin har ridit, synd att det inte blev som jag ville...


Jag har ett nytt tips :)
Jag kan lägga ut bilder + text på vilka hästar jag har ridit under min period som ryttare xd

en person e helt störd :s

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0