Hejsan alla underbara läsare !! :d <3

Idag så känner jag mig på superbra humör, och jag har hunnit allt & lite till !! :d

iloveu ( L )

Idag red jag Bella :)
Matilda red på Gina :)
Ska snart lägga upp en film på Matilda & Gina, hon STOD upp på Gina :o

Idag så började dagen med att jag vaknade vid halv 11 :)
Sen åt jag frukost.
Sen städade jag mitt rum lite :)
Sen åkte jag och bowla med min storasyster, lillasyster, Minna & Minnas mamma :P
JAG VANN !! ;)

Sen kom jag hem och dammsugade hela huset :)
Efter det tog jag på mig ridbyxor och det :)
Så gick jag ut och mocka, sen skulle Matilda ta in våra hästar xD
Och det gick ju jävligt bra !!
Den enda som sprang in i boxen, tro det eller ej, va FILIPPA ! :o
Dom andra 4 sprang ut i paddocken.
Där sprang dom som dårar rent ut sagt !! :o
Har ganska många bilder från det xd
Men orkar inte lägga in dom just nu :)
Fast dom 4 hade skitkul, och det tog skitlång tid innan dom kunde fångas in ! :p

Sen gick jag in och åt. Efter det så tog jag & Matilda ut Bella & Gina och red dom :)
Vi red till halv 8 och då var det fortfarande ljust ! ;)
GÖTT !!

Men nu har jag precis kommit hem och nu kollar jag på TV :p
Sen ska jag duscha och sen sova :))

Vi hörs !

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer
kajsa

JÄTTEFIN BLOGG !! :D <3

2011-04-01 @ 17:59:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0