Hejsan!

Förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen idag, men jag har inte hunnit förrens nu!

Idag så vaknade jag vid 10 :) Gick ut och red Bella :)
Hon va skitfiN! :d
Hon gick asbra, fattade galopp med öronen framåt + BOCKA ! :D
Hon e så sjukt söt ! :´) <3
Men med henne gäller det att inte hålla tyglarna för löst, för då drar hon ner huvudet. Men om man håller för hårt så funkar inte det heller, så man får hitta ett perfekt läge :)

Sen red jag Gina :D
Hon fick jobba lite med bommar :)
Det gick faktiskt över förväntan :) Hon va jätteduktig och gjorde skitbra ifrån sig :)

= Nöjd med dagen ! ;D

Sen åkte jag till Rebecca och på vägen dit så hämtade vi Ottilia :d
Sen lekte vi :D

Jag: och så hon/han bara iggar mig.
Ottilia: I köket ?

asså blond ? xD

Sen bakade vi chokladbollar :d men vi åt bara smeten :$
Sen cykla vi till Stävie :p

sen cykla vi hem. Sen gjorde vi en film !!! :D
Skräckfilm , som blev sjukt bra ;)

HAHA! Mycket skratt som vanligt :D
Alltså har hela dagen varit lyckad + härligt solsken ! :D
Red bara i tjocktröja idag, utan jacka. De ni ;)

Ska försöka fixa fram nya ridbilder, lite dåligt med det nu ;$

Ska kanske tävla seriedressyr på torsdag !! :D
Så nu blir det att träna ;)))

Men jajja, nu ska jag sova :)

Puss!!

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0