Hejsan!

Förlåt för att jag inte har bloggat, men jag har fan inte hunnit ! :(

Igår red jag Lara, sen red jag Bella medans mamma red på Gina :D

Idag så var jag på dressyrträning med min underbara GinaStar! ( L )
Hon var sjukt fin och mjuk i munnen, värsta dressyrhästen ju !! :D

Usch! Nu är jag riktigt sugen på en d-ponny unghäst ! :(
Men jag har fan inte råd !! :(
Ska jobba extra i sommar!
Sen får vi se.
Skulle vilja ha en ungponny och vidarutbilda nu under sommarn.

Någon som vet någon ungponny som vill ha den vidarutbildad ? :)

Men jaja.
Är det någon mer än jag som är SJUKT trött på min header?
Så nu ska jag starta en header-tävling ! :)

bara gör din bild och skicka den till:
[email protected]
Märk mejlet (stavning?) Med: "header-tävling"
Bilder ni får använda:







Så nu ska vi se om ni vill göra några nya headers ? :)

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0