Hejsan !

Nu är först atävlingen för iår inbokad :D
Så det blir 90-95 cm i Trolleholm på lördag :)
Jag verkligen LÄNGTAR som fan ! ;D

Jaja, idag så red jag ett litet dressyrpass och sen gjorde jag en liten onödig sak, vilket jag BRUKAR göra :$
Men jag red lite dressyr och Gina va skit fin tills jag skulle galoppera -.-´
Hon bara drog och till slut fick jag henne att gå i bra kort galopp, men hon hade fortfarande energi kvar.
Så jag gick ut på Täby (grässträcka) och galopperade, JÄKLAR VAD HON SPRANG!!!
Jag tårades av vinden så snabbt det gick (a'
Hon är så jävla fin min lilla Gina ! ( L )

Och så fick jag reda på en sak idag, som har fått mig att börja fundera..
Både positivt och negativt...

OCH:
Jag blir så jävla trött på bortskämda jävla snorungar som tror att dom kan och vet allt! Deras föräldrar betalar allt och gör allt för sina barn, men barnet bara rider. Mockar aldrig eller så. Men föräldrarna betalar tävlingar osv för barnet. Barnet KAN inte rida, men endå går det skitbra för dom på tävlingar, för dom har en snäll häst.
Jag sitter inte här och säger att jag är världens bästa ryttare, jag tycker faktiskt inte jag rider så SKITbra. MEN jag säger inte att jag KAN och VET allt. Jag blir så trött på sånna barn!
Vad tycker ni ?

OCH:
Jag har snackat med mamma och vi kanske ska till Tingsryd 2012 !! :D
FATTA VAD LYCKLIG JAG ÄR !

OCH:
En sak som jag kanske tar upp senare ;)

Jag ska snart ladda upp filmerna, men jag har inte orkat än så länge... FÖRLÅT !
Jag blir så himla glad att jag har ganska många läsare varje dag, men ibland orkar jag inte blogga.
Både med att tiden inte räcker till och att jag inte mår så bra psykiskt ibland.
Ska försöka få upp uppdateringen nu ;)
Så var beredda på att jag kankse inte bloggar VARJE dag, men det får ni stå ut med ;)

Det blev ett ganska långt inlägg :D
Ska försöka lägga ut en tränings/tävlings-outfit också :)

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0