Hejhej ! :)

Igår så hann jag inte blogga, tyvär :(
Men det va för jag va först på dressyrträning med Gina, och det gick superduper bra :D
Sen red jag Bella när jag kom hem och hon va också superduper duktig ! :D

Sen åkte jag till mormor & morfar och sov där :)
Så idag så åkte jag, mormor & Matilda och köpte fiskar :D
Jag köpte en som heter Gupp & en som heter Floppan :)
haha, dom e jättesöta :$

Men sen kom jag hem och fixade stallet och fixade Gina, åkte på hoppträning :D
Hon va skitfin och hoppade asbra ! :D
Hoppade en maxad oxer på 1 m helt utan problem idag :D
I just love her so much ! ( L )

Sen kom jag hem igen, fixade Gina & fixade sen Bella. Sen red jag Bella & hon gick asbra ! :D
Sen red jag Lara :) Hoppade lite, Lara är så duktig och fin !! :D

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN ! ;D

(Om ni undrar så hade jag studiedag idag ;) )

Men jaja, nu ska jag sova.

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0