HEJ!

Idag va jag ju på tävling i Trolleholm.
Riktigt lyckat... Eller inte.

L:C - Allt gick bra fram till näst sista i grundomgången. Då vet jag inte vad som hände, men hon drog med sig bommen.

L:C+5 - Där stannade hon 2 gånger och så fick vi tidsfel, SÅKLART! :(
Men jaja, det va första tävlingen.

Om någon var och fotograferade så får ni gärna skicka bilderna till: [email protected]
Och märka mejlet med "Trolleholm".

Så får vi se om jag får in några fina bilder xD

Men jaja, jag har inte haft internet förrens nu, därför uppdateringen inte varit den bästa.
Imorgon ska jag typ inte göra någonting :)

Men jaja, nu ska jag spela WII ! :D

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer
sofia

Jag skulle fotat men bilderna blev mörka när jag prova :(

2011-03-13 @ 08:39:20
lovisa

godmorgon:D

2011-03-13 @ 09:47:03
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0