Hästar jag ridit !

Nu kommer en lista på vilka hästar jag har ridit under den tiden som jag har ridit :)

På ridskolan:
- Loppan :)
- Tom :)
- Pocca :)
- Lara :d
- Mimmi :)
- Hugo :p
- Sammie :)
- Mulle :p
- Prinsen :)
- Komet :)
- Helga :)
- Rekyl :)
- Belinda ;p
Och MÅNGA FLER ! xD

Tamino :) Gammal travare, hörde att han blev avlivad för ett litet tag sen :(

Acarat :) d-ponny :) såld för ett tag sen :(

Black Tulp :) d-ponny. Tyvär avlivad för 2 år sen kanske ?

Jennie :) d-ponny ;) en ponny som jag fick rida till lite :) superfin ponny ! Blev såld för ett tag sen.

 Bulls Eye :) storhäst :D  Riktigt härlig att rida ! :d

Armane :) c-ponny :) Provred till någon i vårt stall :) ganska fin ponny faktiskt :))))

Johan :) c-ponny :) provred, skulle ha som foderponny, men en sak satte stopp för det..

Provred också 2 andra hästar, kommer inte ihåg namnen på dom xD

Walli :) storhäst på 174 cm :o Såld .

Cosmonova :) storhäst :) såld.

Alf :D c-ponny :) står i vårt stall :)

Ivan ;d b-ponny :) red honom när jag va hos en kompis :)))

Sakke ;) d-ponny :) har hoppat honom lite :)

Bella såklart :D <3

GINA :D <3

Lara :)

Filippa :)

 Wendy :) <3

Sen finns där nog fler :)
Men pallar inte skriva mer xd

Puss!

/Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0