hahaha!

Asså det med hästlastbilen va ett stort skämt xD

hahaha, asså jag hade aldrig haft råd med en hel hästlastbil just nu x)
hahah, vissa fattade visst inte det. Läste denna kommentaren:
Anonym:
och du säger att ansraär bortskämda vad är inte du, du har två hästar jag har inte ens någon.

Varför kommenterar man anonymt?
Blir så jävla trött på det -.-´
asså vaddå , vågar man inte stå för det man skriver & tycker eller ?

Men jaja, nu sitter jag och väntar på Daniel (läraren)
Samtidigt som jag snackar lite med Frida & Emelie :D
haha, dom e inte friska (a)
Menmen, jag e inte mycket bättre :$


Idag ska jag rida och fixa tävlingsoutfit till imorgon!  :D
Laddar upp bilder sen ikväll ;)

Men nu börjar snart min lektion ;)

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer
sofia

hahhaha garva as mycket åt det xD

2011-03-11 @ 19:54:27
cornelia

hahahhahaha, som fan xD

2011-03-11 @ 23:56:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0