HAHAH!

HAHAH!
Kollade just en blogg x)
asgarv ! xD

hahaha xD

Nu har jag packat ALLTING till imorgon ! :D
*stolt*

Igår drömde jag att jag glömde banan till imorgon :$
fast det ska nog gå bra :)
Också träffar man massa roliga folk imorgon i Trolleholm också :)
känner några som ska dit :D

Men jaja :)
Nu ska jag snart sova så att jag orkar upp imorgon -.-´
men först ska jag duscha och klockan närmar sig 12 nu :)

TAGGAR asmycket till imorgon :D
det är bara 10 startande i 90 :s ?
Asså fatta vad liiite !!

Jag är så JÄVLA rädd att jag glömmer banan eller något!
Jag får gå den med någon så att jag kan memorera den tillsammans med någon ;)

Eller så är jag rädd att jag typ missar ett hinder.
TÄNK INTE SÅ CORNELIA!!!!!!!!!!!!! :@

Jag blir så jäkla arg på mig själv. Varför håller inte bara jag käften istället för att lägga mig i andra saker?
Jag har väl fan inte med det och göra!?
Men jaja, gjort är gjort....
Hmmm, och PLUSS att jag tänker skitdåliga tankar hela tiden!!
"Det blir som man tänker"

Jaha, som: Jag kommer klara hela banan utan att göra något fel+ att jag kommer vinna?
Vaddå självförtroende?
hahaah!

nej men jag får bara tänka att vi kommer klara det så går det bra ! :)

Alla läsare som ska tävla i Trolleholm imorgon : LYCKA TILL!! :D <3

Men hörs mer imorgon, för nu ska jag duscha :)


Puss!

/ Cornelia



Kommentarer
simon

ahaha , ja trodde du menade en gul banan X)

2011-03-12 @ 07:58:04
URL: http://zzziiimme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0