F*N !!!

Nu har jag nästan precis kommit in efter stallet :)
Det gick ganska bra idag.

Men som rubriken lyder så har min lilla stackars Gina blivit lite förkyld och fått feber :´( <3
STACKARE !
så det blir ABSOLUT ingen tävling i torn, även om jag inte var anmäld...

Så jag kunde bara skritta henne idag .
Fast det va ganska bra att jag bara skrittade, för hon har gått skitmycket två dagar i rad.

Bella skrittade jag bara idag :)
barbacka :D

Men jaja, nu ska jag slappa lite. För jag har ingen läxa ! :D
eller typ inte, ska bara läsa lite, men det går snabbt :)))
Det är typ första veckan i 7an som vi knappt har någon läxa :) SKÖNT!

Jag säger en sak till er läsare som går i 6an och längtar till 7an: Det är faktiskt inte så jättekul i 7an ;)

haha :)

Men nu får NI läsare komma med lite tips om vad ni vill att jag ska skriva om ! :)
Det kan tex vara: skriva något om hästarna, frågestund, olika ridövningar, failbilder eller något annat :)
Bara att lägga en kommentar också ska jag se om jag kan fixa det ! :)

ha det bra alla läsare !! :D

Puss!

/ Cornelia



Kommentarer
anna

va söt bild :)

2011-03-02 @ 19:47:54
URL: http://annamariakarlssons.blogg.se/
Emma

Failbilder.

Och sen kanske en tävlings och en vardags oufit till både dig och hästarna? :) Asså vad du brukar ha på tävling och till vardags.

2011-03-02 @ 22:31:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0