Dagen !

Idag har jag typ inte gjort något speciellt, pallade inte blogga igår. Tyvär...



Men idag har jag datorn framme, och nu sitter jag här !! :D
Idag och igår red jag inte, för här är ett rent SKITVÄDER!!
Men imorgon MÅSTE jag iallafall skritta.
Och på lördag är det TÄVLING!! Taggar som fan !

Och sen ska jag fotta och lägga upp bilder på min tävlingsoutfit till Lördag :)))
Så håll koll !! :D
nu kollar jag på "halv 8 hos mig" och sen ska jag kolla på "Sveriges värsta bilförare" x)
Det är så jävla kuL!!
Vem håller med ??? xD

Men jaja, nu ska jag fortsätta kolla ;)

Puss!

/ Cornelia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0