Dagen ! :)

Idag så var jag på hoppträning med Gina :D

Och det gick superbra ! :)

Sen red jag barbacka på Bella också xD
Hon va jättefin! :)

Efter sommaren 2010 hade hon skitmycket muskler och va verkligen skitfin! Men nu har hon tappat ALLA muskler, så det är bara att försöka bygga upp alla dom fina musklerna igen , lite trist men jaja.


Nu ska jag duscha och sen plugga lite. Har so-prov imorgon :(

men sen e det chill hela veckan sen.
Längtar till typ Torsdag för då kommer kanske min älskade syster ner hit!!
Saknar henne mega mycket! <3
(hittade ingen bild på henne just nu)

Men nu ska jag duscha och sen sova, LÄNGTAR TILLS JAG FÅR SOVA !!

Förresten: har fått in första bidraget i headertävlingen!

av: Sofia Fransson (www.kavlingeshopphast.blogg.se)

Fortsätt skicka in nu ! :)

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0