till Gina

Idag på svenskan skulle vi skriva en text om kärlek. Jag valde att skriva om Gina (och 1 till) ;)

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket! Du är den enda för mig och bara den enda. Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar dig mitt hjärta. Du betyder så obeskrivligt mycket för mig och du gör så mycket för mig.
Jag kan knappt beskriva med ord hur mycket jag älskar dig. Jag kommer så väl ihåg första gången vi sågs. Kärlek vid första ögonkastet. Du var så vacker, och ÄR så vacker.
Jag trodde aldrig jag skulle hitta någon som du. Du fyller mitt hjärta med kärlek och du är så himla underbar!

Detta är väldigt svårt att förklara min kärlek i ord, men nu är jag visst tvungen.
Du är den underbaraste, roligaste, sötaste, snyggaste, vackraste och mest UNDERBARA personen i hela mitt liv. Du har förändrat mitt liv, både positivt och negativt. Men trots allt det så har vi hållit ihop, dåliga som bra dagar. Varje dag är ett nytt äventyr och jag älskar dig så otroligt mycket!
Du är den personen som jag kan lita på i vått och torrt. Du stöttar alltid mig och du gör alla mina dagar bättre. Om jag tex är på dåligt humör så får du mig alltid glad igen.
Jag kan inte skriva så mycket. Jag kan aldrig förklara helt vad jag känner för dig, för det är helt omöjligt att förklara dig med ord.
Ibland kan vi vara ovänner, men oftast blir vi sams igen. Det är som att vi är gjorda för varandra. Och det kommer vi förbli. Hand i hand livet ut. Det är så det ska vara. Du och jag livet ut.
Vad hade jag varit utan dig? Jag kan svara på den frågan. Jag hade inte varit någonting utan dig, det är du som har gjort mig till den jag är.
Hjärtat, jag älskar dig så obeskrivligt mycket. Och jag vill att du ska veta det nu när det är allahjärtansdag.

Puss!
Jag älskar dig.

/ Cornelia

P.S sa jag att jag älskar dig? D.S




Puss!

/ Cornelia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0