IDAG !

Idag hopptränade jag & Gina gick super !! :D

hoppade oxrar på 100 cm :) och ett räcke på 105 cm :D GinaFlina är så fin ! :D

Igår tränade jag dressyr. Gina kändes superduperfin! :D Hon har alltid haft svårt i galoppen, att gå i kort galopp. Hon galopperade med bakbenen och travade med frambenen när jag fick henne. Knasponny ? ^^
Men igår satte hon sig mer på bakbenen och jobbade asbra helt själv ! :D STOLT!!

Nu måste jag plugga :(
På torsdag har vi engelska-prov OCH ma-prov :((((

Men på fredag kanske jag ska iväg :D vart det får ni veta lite senare ;)
Men jaja, på fredag börjar lovet och jag längtar bajs-mycket ! :D

Men ni får ha det så bra !! ;)

(Ska försöka hålla uppe uppdateringen bättre nu ;) )




STOOR bildbomb på mina hjärtan ! :D

Puss !

/ Cornelia


Kommentarer
olivia

Gina är ju förfan undernärd och är jävligt smal! Det finns något som heter HULL som dina hästar saknar!!!!!!!!!!!

2011-04-04 @ 17:03:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0