Hejhej ! :D

Hejhej ! Förlåt för den gryymt dåliga uppdateringen ;(
Idag red jag Gina & Bella :D

Med Gina red jag i paddocken. Jag gjorde en liten övning med henne. Jag la en bom, kryss och en bom i början. Så det blev;
bom ca 2 meter sen hinder, ca 2 meter och sen bom. (OBS! Detta är d-ponny mått!)
Sen gjorde jag serpentiner och så gjorde jag tempoväxlingar som hon svarade KANON på !! :D <3
skruttis :´) <3

Bella gick det väl ganska bra med. Hon blev helt galen och galopperade iväg med öronen framåt x´) hon bockade också lite (a) men annars gick det bra :D
skruttis :´) <3

Men nu ska jag kolla på Mr.&Mrs. Smith :D
kanske snacka med älskling också :)))

Puss !


/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0