hejhej ! :D

Hejsan ! ;)
Igår så hann jag inte blogga, kollade tv så orkade inte :$
Men igår så red jag Gina Flina :D
Vi red lite dressyr och det gick hur bra som helst ! :D
Hon är så himla fiin ! :`) <3
Jag började med att värma upp i skritt och trav, sen galoppera jag. I traven så gjorde jag mycket serpentiner och volter för att få henne så mjuk och bjöd som möjligt :) Hon gjorde det jättebra ! :D
Sen ville hon racea liite :) Så jag lät henne galoppera. Jäklar vad det gick fort !! x`)

Men idag så hopptränade jag :)
Hon gick skitfint idag också. Hon tramsade ingenting, förutom att hon blir urstark när vi börjar hoppa ! Hon är så söt :`) <3
Men annars gick det okej, hoppade en bana på 95 cm :)

Jag hade tänkt göra lite videobloggar på tex hur man tränsar och sadlar, för det är väldigt många i min klass som läser min blogg och inte vet ett skit om hästar x)
Så hade tänkt göra det om ni vill ??? :)





Puss !

/ Cornelia


Kommentarer
Anton :) bäst på häst!

Jag vill ;)

2011-02-08 @ 20:54:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0