Hejhej !

Nu har jag typ precis kommit hem :)
ska försöka fixa hur man ska kunna se på bigbrother, men bloggar först :)

Tågresan till Göteborg gick väl ganska bra x)
Jag satte mig så kom det 2 stycken killar i 20-års åldern och fråga om dom fick sitta framför mig, dom lovade att dom inte skulle störa. Jag bara: visst.
Så satt dom och drack lite öl, men dom va inte fulla.

Sen på tåg så finns det ju sånna bord. Han ena killen satte sin öl där och så plötsligt slog han i bordet med benet. Jag fick hela ölen rakt på hela mig xD så sprang killen in på toa för att hämta papper, och då satt där en kvinna på toa som hade glömt att låsa. Så kom han inspringande där och började dra med pappert xD
Så kom han ut igen och gav mig papper och sånt och bara: förlåt, förlåt och sånt.
jag bara ; det e lungt ;)

Hahah, sen gömde han sig i sin jacka ett tag, för han skämdes xD
Men iallafall, så började jag snacka med dom. Hur e det man säger? Tiden går mycket fortare när man har roligt? Det stämmer ;)

Sen hämtade mamma, Matilda & mormor upp mig i Göteborg och sen åkte vi hemåt. Min jacka luktar asmycket öl.
Men sen så åt vi på mackedonkan :D och sen fortsatte vi hem.
Nu e jag svintrött och ska snart sova ;)

Men måste kolla Big Brother & Ponnyakuten innan jag somnar :)

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0