hallo hallo ;)

Idag red jag Gina :D
det gick skitbra !! ;)
Jag älskar henne, hon är sjukt duktig !! :D

Jag gjorde lite tempoväxlingar och sånt :)
hon brunstar just nu, så hon är väldigt tjurig. Ibland så ställer hon sig upp och stegrar när jag vill att hon ska göra en sak.

OM din häst gör så: Gör något annat så länge. Bli inte arg och slå hästen, utan gör någonting annat och försök igen lite senare. Det är större chans att ingenting funkar om man håller på och slår hästen mm.

Det va ett litet tips från mig ;)
Idag va min kompis Hanna hos mig och hon fottade lite, vill ni se ? ;)

Men imorgon åker jag till :

GÖTEBORG HORSE SHOW !!!!
Skoj skoj ;)

Men jag ska gå upp skit tidigt -.-

Jag älskar dig ( L )

Kommer nog något tidsinställt inlägg under morgondagen ;)

Puss !

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0