Svar från frågestunden!

Tjock text: Frågor.
Smal text: Svar.

Postat av: julia
1. Hur gamla är dina hästar ?
2. Hur gör du för att inte vara så nervös inför tävlingar?
3. Vad har du för stövlar? SKITSNYGGA ! :)
4. Har du döpt några av dina hästar själv ?
5. Hur högt tävlar du?
6. När ska du ta fälttävlanskortet?

Asbra blogg ! :D
Kram !

1. Gina - 16, Bella - 14.
2. haha, jag är helt fel person att fråga. Jag blir alltid nervös inför tävlingar! ;)
Men såfort jag kommer in på banan så släpper allt :)
Men jag försöker tänka att detta kommer gå bra och så. "Det blir som man tänker".
3. Jag har ett par horsehead stövlar, inköpta på Hööks ;) Dom finns här: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=200044&deptid=80&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC 1499:- är ingenting för dessa ;)
4. Ja, det har jag faktiskt :)
5. Jag tävlar just nu L:D & L:C ;) Tävlar också L:C+5 :) Har tävlat upp till 1m på pay-and-ride ;)
6. Jag ska skärpa mig och ta det detta året ;)
Tack så mycket ;)

Postat av: kajsa
har du bdb ?
Ja, det har jag ;) Tessitassen , heter jag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0