Hejsan !

Idag så har jag ridit båda mina hästar :)

Gina:
Hon va ganska fin :) Gjorde mycket övergångar osv.
Så ja,  det va väl allt jag kom på xD

Bella:
Red barbacka :)
MYS  ! :D <3

Filippa:
Fick rida henne lite eftersom hon bara fjantade sig.
Hon stod på samma stölle hela tiden och VÄGRADE flytta på sig !!
Så jag fick ta en pinne och "locka" henne framåt.
Smällde henne lite, så hon började bocka och sånt x)
Men sen gick hon fint när hon fick reda på att det inte var HON som bestämmde :)

Jaja, nu ska jag kolla startlistor till söndag & sen gå och lägga mig :D <3

Puss !

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0