Hejsan ! :)

Förlåt för den sjjuuuuuuuuukt dåliga uppdateringen, men har verkligen inte orkat :(

FREDAG: Va först i skolan, sen åkte jag hem. Jag åt. Och sen stack jag till stationen med tess och åkte till landskorna. sen sova jag hos tess :D REDIGT KUL HADE JAG ! :D <3

LÖRDAG: Vaknade hos tess och så åkte vi till stationen. Åkte till Kävlinge, gick till hennes mamma och så kom Bea så åkte vi till stallet. Fixade Bullen och sen bar det av till Eslöv ! :D
Där skulle Ida tävla honom. Så tävlade hon sina 2 andra hästar också :)
Så jag hjälpte till som hästskötare. Och fottade ! :)
Det blev asbra bilder ;)))
Sen gjorde jag inget annat, fixade sakerna till söndagen och sånt :)

SÖNDAG: Då tävlade jag i Eslöv, L:D & L:C.
Det gick asbra ! :)
L:D (80 cm) - Hon va sjukt seg och vi hade knappt styrfart ! Men det va för att jag inte red på henne ordentligt på framridningen/framhoppningen. Men vi gick felfritt i båda faserna så jag fick rosett ! :D
0,0 fel.

L:C (90 cm) - Nu fick jag fram henne bättre på framhoppningen och hon blev sjukt taggad ! :o
Fick knappt stopp på henne på framhoppningen. På banan gick det också ganska bra :)
Hon hoppade allt, men hon kom i fel galopp genom svängarna nästan HELA tiden och så skulle hon inte bryta av och byta. ÅHHHH! Så jag tänkte bara: vi kommer riva om hon kommer i fel galopp.
Men nej, smidiga Gina klarade allt :)
så tiden räckte till 2:a placering när jag kom ut från banan, blev nerputtad till 3:de plats. Sen när det var Ottilia kvar (en av mina bästa kompisar i ridklubben) så gick hon om mig så jag blev 4:a, och där var 6 placerade ! :D
Så jag fick rosett och 100:- tillbaka på TDB ! :)
Asnöjd med dagen ! :)
0,0 fel. 4 plats.

Men jaja, skriver mer sen ! :)
LOV NU, NI VET ;)

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0