hejsan ! :)

Nu sitter jag vid datorn, ska snart lägga mig :$ astrött :$

Ska berätta lite om tävlingen i söndags ;)

L:D -
Hon va asfin och vi fick upp tempot lite :)
Men på banan så drev jag på lite för mycket till sista hindret, så det blev ett skitstort språng xD
0 fel

L:C -
Där va hon också asfin :)
Så kom vi till omhoppning, men då stod överdomaren & banpersonalen ivägen för min fina omhoppningssväng, så jag fick göra en mycket längre sväng, och det gick ju inte så jättebra.
Förlorade lite tid, men gick nolla :)

Låg på placering fram tills det va 2 kvar, då tog den ena sista.
Så det va 13 placerade & jag blev  14 :(
synd, men jag va asnöjd ! :)
i dom sista L:C erna så har jag inte ens kommit till omhoppning, så detta va ett stort steg framåt ! :)
0,0 fel

Idag så var jag på hoppträning, Gina va sjukt seg, men annars gick det bra :)
Nu har jag lagt upp ett LIIIIIItet schema för denna veckan & nästa :)
OCH: jag ska kanske rida min kompis häst Sakke snart ! :D

Söndag: Hppträning för Laura :D

v. 15 (?)
Måndag: Dressyrträning :)
Tisdag: hoppträning :)
Onsdag: kanske till Gärds och hoppa terräng ! :D
Lördag: Kankse till Tågarp och hoppa terräng ! :D
Söndag: tävling L:D & L:C i Eslöv ! :D

Ska kanske lägga upp bilder från tävlingen också ;)

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0