Hejsan ! :)

Nu har jag nästan precis kommit in :)
Nu saknar jag ström i mitt rum, så jag kan inte smärja mina saker, SKIT !

Men jaja, idag red jag Bella, hon va jätteduktig. Bara lite springig i början :))
Sen har jag fixat Gina :D

Jag kom på ett nytt tips ! :D
Kommer sen ;)
OCH hon bara precis HATAR pälsglanset, så jag la ett fleeceländtäcke över hennes ögon så hon inte såg flaskan så jag kunde få pälsglans i manen xD

Men jaja, nu måste jag försöka få EL i mitt fucking rum !"!!!!!!!

Ett lycka till imorgon kanske ? :)
Ska även kanske försöka svara på frågestunden kanske ? :P

 Min häst det ja xD

Puss!

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0