heeej ! :)

förlåt för sjukt dålig uppdatering , men jag har inte orkat någonting.
Förresten så tycker jag att min blogg ser förskräcklig ut , rent ut sagt !!!

Någon som vill hjälpa mig med designen ? :-)

Ska försöka börja blogga lite mer nu, kanske tidsinställda om jag inte hinner eller så ? :)
hur låter det ? :)

Det som har hänt sen sist jag skrev:
jag & Gina har varit och tränat terräng, det gick asbra ! :D
provat rida Gina på hackamore (inte så jättebra!) och på eggbett (rider på det nu).
Bella har kommit upp i bättre kondition och har fått lite mer muskler, hon ska kanske med på dressyrträning på måndag.
ja, det är väl det som har hänt :)

ska jallafall försöka fixa min bloggdesign , för jag är sjukt trött på denna svarta och tråkiga, håller ni med ?

Idag ska vi göra ett eget bål här hemma :)
Mysigt ! (Y)
Och juste, GLAD VALBORG ! :)

Nu ska jag försöka ta mig upp ur sängen och pallra mig ut till stallet :)
Hade tänkt rida dressyr på Gina :)

 inte för att skryta, men Gina kommer se ut såhär om några(!) år

 och så ska jag tävla här om några(!) år ;)

Puss!
/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0