heej ! :)

Idag så red jag båda mina hästar :)

Gina:
vi red ut med Michaela och Clevvan idag :) Vi red ut när det va ganska mörkt :)
men jallafall, det blev mest skritt men vi travade också :)) <3
Gina va skit duktig ! :)

Bella:
som sagt så fick Bella nya skor idag :)
Sedan red jag ut med Matilda och Lara, Simon och Batong :)
Bella va svin pigg och drog som fan!! :)
men annars gick det bra :)

Lara:
Sedan red jag på min lillasysters häst ;)
hon var jätte duktig och gick på tygeln ;)

men nu ska jag sova :)
sedan ska jag träna markarbete med Gina imorgon och sen är det hoppträning med Gina på tisdag ! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0