Tävling imon

Hejsan Igen ! :)
Förlåt för att jag inte har bloggat på SUPER LÄNGE (!) men jag har inte gjort så super mycket med mina hästar nu när det har varit snöstorm och allt. jag säger bara; inte kul att ha häst på vintern ;)
hahahah :)
Men imorgon ska jallafall jag & Gina tävla i Stävie :)
Det är en julklappshoppning och jag ska hoppa 70 cm x)
Men det är för att hon har inte varit igång på ett tag..
Detta är sista tävlingen för iår och sen tar vi nya tag till 2011 :d

jag säger en sak; JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN !!! ;)
Vem gör inte det ? x)

ni får ha det så bra sålänge :) kan skriva imorgon hur det gick ! :d

Hej sålänge ! :)


 Älskar er ! ( L )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0