sovaaaaaa

Nu ska jag snart sova ;p
klockan är snart 2 på natten...

På måndag (idag) ska jag träna dressyr för Helena :D det ska bli jättekul!! :)

På tisdag ska jag kanske till hööks och shoppa för mitt presentkort :D

Sedan får vi se vad som händer x)

Men kan skriva hur det gick efter träningen ;)

Jag vill säga:Tack till alla er som läser min blogg, det gör att jag vill fortsätta skriva så att ni kan få läsa något <3
Ni är verkligen underbara <3

Men nu ska jag nog ta och sova x)

förresten; "imorgon" kommer det upp ett inlägg om hur jag gör ett ridpass eller vad man säger x)

 världens finaste ( L )


 världens finaste ( L )

Vad tycker ni om dom ? :D <3


pössss


Kommentarer
sofia

sötnosar

fast när bella sprang igenom staketet fick jag en halv chock xD

2010-12-27 @ 14:25:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0