hejjj

Idag va jag ju och handla igen :P
Först så va vi på Flädie Lantmannahandel och bytte stigbyglar och köpte äpple-bett (:

Bilder på det jag köpte :

 Äpple-bett till Bellsan (:

 Och så bytte jag stigbyglar (:

Sedan va vi på Center Syd och då gick vi in på Cubus och så köpte jag en tröja till nyår (:

 Snygg va ? (:

Och så hittade jag en bild på mitt nya träns (:
 Det är också fint va ? (:

Sedan köpte jag inget mer, men jag tycker jag har köpt nödvändiga saker dessa dagarna (: Nu ska jag spara dom andra pengarna till Göteborg Horse Show (:

ha det bra ! (:
/ Cornelia


Kommentarer
sofia

allt är snyggt ;P

2010-12-30 @ 11:14:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0