Veckans Hiss & Diss !


 HISSAR!

1. Hööks grimma, den e riktigt snygg :) har 1 till Gina :D <3
2. GlenGordon schabrak, RIKTIG HISS till dom schabraken !! ;) riktigt snygga ! ;)
3. Hansbo regntäcke med höghals. Dom får inte skav av det :) riktigt bra täcke, har ett till GinaFlina :) <3
4.  Veredus Carbon Gel benskydd :) riktigt snygga faktiskt !! ;)
5. Dyon träns, RIKTIGT Snyggt !! ;)
6. Mountain Horse stigbyglar. Riktigt bra & sköna ;)
7. Kingsland ridjacka, stor HISS till dom ;) riktigt sköna att rida i ;) har en sån här i vit :)))
8. Pioneer ridstövlar är riktigt snygga !! ;)
9. John Whitaker hjälm, RIKTIGT SKÖNA & BRA !! ;))))
10. Vet inte riktigt vad detta märket heter, men riktigt snygga ridtäcken & schabrak :))
11. Riktigt snyggt fleecetäcke!! ;) ska lätt spara ihop till ett sånt här :P
12. Whitaker ridbyxor är sååå snygga ;) ska köpa ett par i göteborg :D


1. RIKTIGT FUL GRIMMA ;s
2. Detta schabraket faller inte alls mig i smaken, gillar inte stjärnor och färgerna skär sig mot varandra.
3. Detta täcket kanske är sött till små ponnyer, men jag tycker inte att det passar till större ponnyer ;)
4. Usch nej! Dom kanske är bra för lederna och så, men dom är ju sjuuukt fula ;)
5. Gillar inte alls detta tränset. Fett DISS från mig !!!
6. Dom här stigbyglarna kanske är bra, men dom är otroligt FULA !! Har aldrig tänkt köpa ett par sånna här.
7. Hahahahah! asåå skiiit !
8. Asså fyfan!! Gröna tretorn = FEEET DISSS !!!
9. Nej tack !!
10. Som sagt, jag är inte så mycket för stjärnor så, DISS !
11. Fortfarande samma sak, jag tycker inte om stjärnor, och detta är för mycket !
12. Usch! Aldrig att jag tar på mig sånna !!



Det va veckans hiss & diss.
Vad tycker ni ? :)

(Detta är min åsikt om utrustning, så ni behöver inte bli sura om jag dissar något som ni tycker om!)

/ Cornelia


Kommentarer
Anton! modeking

Kingsland ridjacka, den va snygg :D

2011-02-08 @ 21:09:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0