Svar !

Nu kommer det svar från frågestunden :)


Lägg upp en bild på dig själv? (; och visa hur otroligt fin du är ? ;d <3
Svar: Det kan jag göra :) <3

 Inte speciellt fin ;)


Vad är det värsta som har hänt dig?
Svar:
Jag själv: Det va när jag bröt benet x)
Bella: Hon brukar inte göra något. Men när jag va liten så tyckte jag det värsta va när hon la sig ner med mig på ryggen i ridhuset x) hon klämde hela mitt ben, så fick blåmärken x)
Gina: Det värsta med Gina va när jag kom ut från banan på en tävling. Hon va jätte tjurig och helt plötsligt reser hon sig RÄTT upp! Hon står och tippar bakåt. Jag håller i manen och hoppas på att vi INTE ska gå över. Jag fattar inte hur hon fick upp balansen i det läget ;s

Ska du ta fälttävlanskortet iår??
Svar: Japp, jag ska ta fälttävlanskortet iår och sedan satsa på fälttävlan & hoppning :)

Hur kan du vara så sööt ? :P <3
Svar: Jag vet faktiskt inte x) <3

Vad satsar du på med dina hästar 2011 & 2012 ?
Svar:
Gina 2011:
1. kvala till new forest mästerskapen (hoppning)
2. komma ut på någon lokal tävling på 1 meter
3. ta grönt kort inom fälttävlan
4. börja tävla fälttävlan
5. försöka placera oss i LC+5
6. kunna galoppombyten ;)

Bella 2011:
1. kunna komma ut till någon lokal dressyrtävling :)
2. få ner henne mer i formen
3. få henne att lugna sig när hon kommer iväg någon annanstans ;) tex ridhus eller ngt sånt :)

Gina 2012:
1. Åka till tingsryd & rida börjes ponnycup :)

Sedan har jag inte fler mål så, vi får ju se hur detta året går och sen kolla vad man ska satsa på ;)

Har du någonsin fått avliva någon häst?
Svar: Jag har aldrig behövt avliva någon häst, men däremot avlivades en häst i vårt stall för några år sen. Hon va så himla fin ! <3

Vad lever du för?
Svar: Jag lever för hästar x) ?

Vad är det för sår Bella har på nosryggen?
varför har hon vita fläckar på halsen?
Svar: På nosryggen har hon skav efter grimman -.-
Hon har vita fläckar på halsen för hon har blivit misshandlad innan, och då tror vi att den riktiga färgen har nog inte växt ut igen :(

hoppas det va alla frågor ? :)

/ Cornelia





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0