simon gästbloggar :D

Hejsan alla Cornelias läsare :D

Ja, jag heter Simon och har en egen blogg, som ni kan hitta här. Jag är 13 år, har två hästar (som Cornelia) och jag har skiljda föräldrar. Mina hästar står hemma hos Cornelia. De är shetlandsponnyer och jag tävlar ponnytrav med dem. Om ni vill veta mer kan ni ju läsa min blogg!

Idag har jag iallafall varit med Cornelia. Eller vi var inte så mycket för jag fick ont i magen.. Sen var jag ju i skolan också. Har inte så mycket att skriva..

Om ni undrar varför jag gästbloggar, så är det för att Cornelia inte kunde idag, så jag gör det istället :D!



Här får ni en bild på mig och mina hästar.
Emmeros Elvis, född 2008
Simon Lindbäck, född 1997
Allgunnens Batong, född 2006

/Simon :D


Kommentarer
simon ♥

så duktig jag är ;d

2011-01-25 @ 21:32:28
URL: http://zzziiimme.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0