Nummer 7!

Nu är det dags för nummer 7 :)

♥ # 7 – Min bästa vän.

Uh, detta va skit svårt :P Har JÄTTE många bästavänner :)
Kan lägga upp bilder på vissa :)


Tess ( L ) Jag har känt henne i snart 4 år :) Hon är den bästa bästisen som finns ! <3 iloveu <3



Rebecca :) <3
Rebecca är så himla snäll och söt :) <3 iloveu <3



Louise :)
Hon är så himla rolig, söt & snäll :) iloveu <3

Anna B & O :) <33
Dom är så himla söta & snälla :) <33 iloveu <3



Isabelle :) <3
Hon är sjukt söt & riktigt rolig :D <333 iloveu <3



Sen har jag en massa andra. Saga, My, Emma, Line, Olivia, Ida, Klara, Philippa, Elin & en MASSA fler !! <3

Iloveu guys ! ( L )

/ Cornelia




Kommentarer
louise

gullig du e cornelia :)

2011-02-05 @ 17:35:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0