Nummer 1

Dags för nummer 1 på listan.

♥ # 1 – Presentera mig själv

Jag heter Cornelia Suikki. Jag är 13 år och fyller 14 i november. Min familj består utav: Pappa, Mamma, Lillasyster Matilda, Storasyster Andrea, 3 katter (selma, findus & oliver) & 5 hästar (bella, gina, filippa, lara & wendy). Jag bor ute på en ganska stor hästgård i Kävlinge/Stora Harrie. Vi har 11 stycken boxplatser i stallet. 10 stycken är upptagna. Vi har bott på gård i 2 år. Och jag STORTRIVS ! :) Jag har hållt på med hästar sedan jag va ca 6-7 år, kanske mindre. Med hästarna möter man både framgångar & motgångar. Jag älskar det! <3
Nu kommer jag nog inte på så mycket mer :)

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0