Dagen!

Idag va det för halt i alla hagar förutom i 2 så hästarna fick skifftas om att gå ute -.-
Men jallafall så mockade jag och fixade allt till hästarna och va färdig vid 1 :) sen hjälpte jag pappa med att hacka is x)

Sen kom älskling hit också kollade vi på film :) alice in wonderland :) den va TOPPENBRA! (y)
Fast simon tyckte den va läskig (a)

Nu har jag typ inget att göra -.-´ ska läsa lite bloggar, vara social på msn och sen ska jag duscha, kanske spela wii och sen ska jag nog lägga mig (a) Skit trött....

Men ska lägga upp dagens låt och nummer 12 snart :)

/ Cornelia


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

www.corneliashestar.blogg.se

jag har 3 hästar ' jag älskar hästar<3<3<3

RSS 2.0